Superhelgen!

Jag måste säga att både fredag- och lördagskvällarna varit otroligt trevliga.
Båda kvällarna har börjat med trevligt umgänge, fredag på UH med Ida och lördag hos Madde med Jessie och Jeppe.
Efteråt har det blivit att cruisa i stan i solnedgången med några folköl. Iris älskar att åka bil, hon sticker ut huvudet låångt och bara njuter av fartvinden.

Lördag var vi även ut på krogen när klockan närmade sig sent. Arran har gratis inträde och sålänge man inte heller har någon jacka slipper man ju även garderoben.
Den billigaste krogkvällen någonsin! Och ändå vågade jag mig ut på dansgolvet. Nykter. Det är ett mirakel.

Det är så himla fint väder här nu äntligen! Jag kan inte förstå att det inte ens är juni än. Det känns så somrigt!
Även om nu löven inte ens slagit ut. Men nätterna är ljusa. Solen hinner knappt gå ner förrän den tittar upp igen.
Precis som en sommar ska vara.


I’m in love with a fairytale, even though it hurts.
Cause I don’t care if I lose my mind.
I’m already cursed.

Everyday - we started fighting.
Every night - we fell in love.
No one else could make me sadder,
but no one else could lift me high above.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0