OCD

EMD, OMG, EKG, OMD.
Fan vad många liknande förkortningar det finns egentligen.
Men nu ska det handla om just OCD, eller, Obsessive-Compulsive Disorder/Tvångssyndrom.

Ju mer man tänker på det, desto stördare känner man sig.
Ni vet, inte gå på A-brunnar eller äta Nonstop i någon viss ordning. Känner igen er?

Jag började tänka på det här igår, eller om det var dagen innan det. Jag minns inte riktigt.
Vet inte hur många tusen småsaker jag har för mig, men ingenting som stör vardagen. Inget som påverkar mitt liv direkt.
Men sådär, saker man gör utan att tänka på det.

Värst är det nog faktiskt med A-brunnar. Det sitter i sedan skoltiden då vi alla absolut totalvägrade gå på dom.
Minns att Elin lärde sig var dom låg längst skolvägen och kunde undvika dom fast det var snö på marken!
Det lärde jag mig också såklart.
Och vet ni en sak? Jag har fört över det här på Iris! Fast hon går inte på något lock alls, och det är ju lika bra det. Jag går ju mer än gärna på K-brunnarna.

Nu har mitt onda i magen gått över, så nu ska jag krypa ner i sängen igen.
Nattinatt!
(Note to self: Inte äta glass sent på kvällen)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Jaha..reser vart då? :)

Här är det bra, det var faktiskt kul att jobba idag så det känns bra :) Och nu har man plötsligt dagens jobb avklarat också!

2009-05-10 @ 17:17:50
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej Kusin!

Som du skriver..bara det inte tar över vardagen så är det bra..... Vi har ju i oss alla lite småsaker för oss.

Hoppas du har det bra på din resa.

Kram från mig och Ellen

2009-05-11 @ 11:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0