H e r r e g u d !

Vilken jävla kväll det blev igår!
Madde ringde runt 19:45 igår och frågade om jag ville komma och ta några öl med henne och snubben, och bad mig kolla med Jeppe om han också skulle komma med.
Vi drog dit, jag hade med några folkisar och några av mina älskade äppelöl.
Glodde lite tv, snackade och smådrack. Allt var lugnt och fint. Sen for vi till Jukkas en sväng med Erika, som är Maddes sambo Jonas kusin. Och även Theréses gamla klasskompis.
Efter det så fick även Erika börja dricka! Jonas hade redan tidigare plockat fram Jäger, Vodka och den farliga Tyrkisk Peber flaskan. Farlig på så sätt att det är så jävla gott.
Sen började Jonas blanda groggar åt mig med sprit och apelsinjuice. Och glaset bara fylldes på hela tiden.

Efter det här är mitt minne lite luddigt. Erika försökte para ihop mig med nån kille via telefon, jag minns att ingen av oss ville prata med den andre så telefonen återgick alltid till Erika, som envist försökte få oss att prata.
Och nästa minne är att jag hoppar in i en bil för att ta oss till krogen.
Sen är allt svart.

En kort minnessnutt har jag av att jag är ute och går längs gångvägen vid kyrkogården med folk.
Kl. 05:30 får jag tillbaka minnena helt. Jag är på en efterfest i Tuolla, som såklart har dött.
Jag drar därifrån 10min senare och efter ca. en timme ringer jag Therése och frågar om jag får komma dit, då är jag vid Statoil norra. Drar dit, dricker vatten, återberättar min kväll/natt och får sen skjuts hem av Johan.

Min jacka är kvar på Arran, där jag inte ens minns att jag varit. Hemnycklarna är kvar i jackfickan hoppas jag.
Mirakulöst nog låg både plånboken och mobilen i mina jeansfickor.

Såhär full har jag inte varit sen jag var 18.

Kommentarer
Postat av: Sofia

ja, du var då rejält tankad....kan berätta att vi fick rädda dig från en hög med utlänningar som lagt beslag på dig.

2009-05-24 @ 16:41:34
URL: http://may19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0