Döende

Ja nu kommer jag dö.
Förkyld så in i helvete. Det är säkert den där svininfluensan.

Igår låg jag däckad i sängen fram till 16:30, duschade och petade i mig lite mat och sen iväg till jobbet.
Jag är otroligt glad över att vara ledig idag.
Okej jag var kanske lite bakis igår också. Men bara kanske!
Jessica som lurade i mig Diesel och nån vidrig tutti-frutti sprit.

Nu sitter jag med ett vattenglas nära till hands, smuttar jag inte på någon vätska hela tiden börjar jag hosta som en idiot och får blodsmak i munnen.
Allt är som vanligt med andra ord, sen jag hade lunginflammation för ett par år sedan sätter sig alltid mina förkylningar i luftrören/lungorna. Skitkul. Verkligen.
Tror att febern sitter i ännu också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0