Dancing queen

Jag har ett minne av något som känns som en dröm, men som jag fått bekräftat igår av Jeppe och nu ikväll även av Sofia.
Dansade inte bara med en eller två utlänningar, utan minst fyra stycken, eller "en hög" som Sofia kallade det.
Minns egentligen inga bilder av det, utan mest själva känslan.

Men nu har jag fått ännu en bit till pusslet av vad som egentligen hände.
Jeppe sa att han såg mig på dansgolvet de första 15-20min och sen var jag spårlöst borta.
Det måste varit då Sofia kom och räddade mig från turkarna/iranierna/blattarna/utlänningarna och tog ut mig för att få luft och "nyktra till". Vilket vi vet att det inte gick så bra med.
Jaha.. Sen då?
Någon mer som sett en askalas Vic i fredags?

Det här är ju fan pinsamt..

Kommentarer
Postat av: Sofia

jo just de! du stod och pratade med en kille som jobbar på jetpak där ute sen...men efter det vet jag inge mer...kanske det är till nån hjälp.

2009-05-24 @ 22:27:08
URL: http://may19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0