Update

Whopidoo!
Biljett ner till Sthlm är bokad och klar, 17e april sticker jag ner igen!

Som vanligt verkar min vistelse i storstaden bli välplanerad och full med aktiviteter.
Fredag morgon kommer jag ner, fredag kväll öl med Martin, lördag kusinbarn Ellen ska döpas.
Söndag, måndag & onsdag ska jag hitta på saker med min syster, plus pussa och krama en massa på systersonen.
Tisdag blir det att shoppa, om jag hittar sällskap. Någon frivillig?
Torsdag börjar jag hemfärden igen, med ett stopp i Sundsvall några dagar! (Nej jag ska inte bli mördad, jag lovar!)

Det bara kryper i kroppen på mig, hoppas de kommande två veckorna går fort!!

Idag har jag förresten jobbat 15h efter att ha fått en underbar sömn på hela 4h.
Jag är skittrött så jag ska sova alldeles strax.
Tänkte bara säga att jag lämnat in en intresseanmälan för att jobba under Kirunafestivalen. Igen.
Jag som hade tänkt vara ledig under hela festivalen iår! Men jag kan bara inte låta bli.. Det är ju så kul!

Kommentarer
Postat av: Draken

Är det en bra festival :D ?

2009-04-01 @ 02:42:39
URL: http://syntdragon.blogspot.com/
Postat av: Kusin P

Ooo,vad roligt att du kommer hit! Du får gärna komma till Uppsala och shoppa med mig och Ellen om du har lust!

2009-04-01 @ 04:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0