Mentala penisar

Den planerade resan till Berlin med H är ett bevis på hur mycket som kan gå fel när kommunikationen brister.
Jag såg fram emot resan, tänkte att den skulle bli perfekt och jag skulle verkligen anstränga mig för att ha kul och våga testa nya saker.
Han såg framför sig ett gnällmaraton från min sida.
Om han bara hade sagt något om det, istället för att bara vara tyst och låta tiden rinna iväg, så hade det kanske blivit någon resa. Vi hade pengarna och tiden. Men varje gång jag frågade om resan, så ville han inte ge något ordentligt svar.
Hallå killar, är det meningen att det är vi brudar som ska ha staken och bollarna? Säg vad ni tycker och tänker förfan!
Min mentala penis är fan så mycket större än de flesta killars som jag träffat.
Är det så svårt att vara ärlig och öppen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0