Create some wealth

Nu börjar det kännas i kroppen. Jag tänker på det varje dag.
Jag måste få träna! Mitt problem är att jag inte vill vara ensam.
Vill verkligen inte. Hallåååå, är det ingen som vill träna med mig?

Jag lovar, jag kan kliva upp tidigt på morgonen om det bara är nån som är intresserad!
Från och med nu slutar jag med socker igen.
Ska se om migränhuvudvärken kommer tillbaka. Förra gången gick det inte så bra med att sluta, så nu gör jag ett nytt försök. Helhjärtat den här gången.

Och jobbet, det berättar jag mer om när det är bestämt ;)

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag vilL! Jag vill! Jag vilL!

Betalar du gymkortet? ;P

2009-03-11 @ 11:15:35
URL: http://nuvilljaghaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0