Barnen mår bra

Jag kom på att jag drömde att jag födde barn. Så två drömmar har jag hunnit med inatt.
Det var en stor unge, en flicka. Sen hoppade drömmen typ tre dagar framåt och ungen var stor som en tvååring.
Minns att mina bröst blev svinstora och fasta, sen ammade jag dottern och vips var HELA vänstra bröstet borta!
Och jag minns att jag nöjt sa till nån kille, som antagligen var ungens farsa, "Nu måste jag verkligen operera brösten!". Haha. Var ruskigt nöjd.
Sen skulle jag lära dottern att bajsa på toan istället för i blöjan. Gav henne nån serietidning att bläddra i och en tecknad film att se på medans hon satt där på toan och skulle bajsa.
Sen ringde väckarklockan. Stängde av den och somnade om.

Kommentarer
Postat av: Therése

Haha underbart :)

2009-03-12 @ 10:48:35
URL: http://nuvilljaghaen.blogg.se/
Postat av: Draken

haha ok, där ser man, skum dröm kanske är en sanndröm om framtiden ?

2009-03-13 @ 22:07:10
URL: http://syntdragon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0