Dressed for success

Jaha så har man varit på stan igen, men inte slösat så mycket pengar.
Mötte upp med Tesse och Ida på stan, påväg för att kolla på min klänning mötte vi Towe också.
Alla var överens om att klänningen är skitsnygg, och alldeles åt helvete för dyr (649kr). SKIT OCKSÅ!
Fortfarande beslutsångest.. Jag borde göra något vettigt med den där tusenlappen extra jag fått i lön, men jag vet att slänger jag inte in den på tuttkontot kommer jag bara slösa den på fika, ute-luncher och antagligen öl. Så jag skulle nästan göra mig en tjänst om jag köpte klänningen.. Eller? Hnnnngh! Jag fortsätter nog vela ett tag till.

F.ö. så är mamma sur på mig. Jag kanske har råkat sova borta lite väl mycket på senare tid, och kanske inte riktigt pratat med mamma om det. Lördag var jag ju inte så mycket hemma och sen hamnade jag på krogen.. Och sov borta igen. Söndag var jag bakis och stack till jobbet och sen käkade jag middag ute och kom aldrig hem alls på kvällen.
Runt 24 ringde mamma och var arg. Jag sa att jag skulle komma hem inom ett par timmar och det hela slutade med att hon slängde på luren i örat på mig. Jag har fortfarande lite ångest för att hon var så arg. Idag sa hon "Fuck you" åt mig när jag kom till affären.. Det här är inte kul längre.


Snackade förresten med Simon på MSN för ett tag sen.

Simon says (17:03):
Ska du bli nya blondinbella då?

Förlåt mig då..

Kommentarer
Postat av: Papi

Correction:



Orangebella =P

2009-01-27 @ 16:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0