Kläderna förökar sig i byrån

Jag visade pappa en av tröjorna jag köpte för någon dag sedan, sa "visst är den fin?" och ja jag fiskar efter komplimanger ibland. Rätt ofta. Ja okej nästan varje dag. Och jag fick höra vad jag ville, han sa att den är väldigt fin. Sen la han till något oväntat "Ja jag är allt lite mallig över min dotter". Ibland är jag så himla bra. Jag är faktiskt rätt duktig.
Nu har jag slutat äta bröd, iallafall hemma. När jag äter ute eller borta slinker det ju däremot ned. Men småäter inte mackor och det är ju bra.
Måste hålla mig på samma vikt och helst gå ner lite till.

Var på stan idag igen, med mamma denna gången.
Hittade en svinsöt klänning som passade hur bra som helst! Frågan är ju när jag ska använda den... Funderar på att köpa den ändå.
Köpte en tröja och ett par byxor också, 140 spänn för båda! Jag gillar rea.

Kommentarer
Postat av: Draken

Det var inte farligt dyrt :)

2009-01-23 @ 12:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0