Maskinen är ett monster

Jag säger två saker: Vilken tur att jag valde den snygga, men lite för stora, tröjan från Mera Mode. Och bra tänkt när jag tog på mig ett linne under.

Kvällen blev ju långt ifrån lugn.
Halvvägs till Gabriel fick jag sms av Annelie som undrade om jag ville ta en öl med henne. Väl framme hos G fortsatte jag smsa lite med henne och kom fram till att hon skulle ringa mig efter ca en timme, hon var hos en kompis just då nämligen.
Slökollade lite tv, sen ringde hon och jag stack iväg till kompisen, vars namn jag inte minns.
Sen blev det Bistron, jag drack Abbot Ale och den smakade helt ok faktiskt.

Jag tänkte att det kanske skulle räcka efter det, men Annelie hade planer på Ferrum. Så dit tog vi oss.
Helvete vad jag dansat igen. Mer öl, och ooze. Förbannade ooze. Och grattis mig, jag har snusat för första gången.
Tyvärr kände jag ingen direkt smak av skiten så risken är att det kommer hända igen. Jag som hatar snus.
Sen glömde hon dosan någonstans så när jag inte lyssnade på hennes klagan om att hon var snussugen så gick jag runt och raggade snus åt henne. Och dansade ännumer. Nacken värker idag. Då vet jag att kvällen var lyckad.
Nu lät det där lite negativt kanske.. Annelie är jävligt kul att gå ut med, promise!

Träffade inte heller någon annan som jag känner förutom Elin och tackar fan för det.
Fick komplimang för mitt hår, igen! Av någon söt liten tjej på toan. Sen kom jag på, eller nä det var faktiskt Gabriel som sa det, att ung kan hon ju inte varit eftersom det var 20-års gräns igår.. Helvete jag känner mig gammal nu igen.
Eller inte gammal, bara sådär, missanpassad.

Jag lämnade Annelie vid ett bord för att rusa och dansa till Segertåget och det var sista gången jag såg henne. Efter den låten och någon till var hon borta. 02:40 stack jag hem, bytte tröja och tog med mig lite smink och stack till Gabriel igen.
Inte fan tänker jag sova hemma och lukta gammal sprit på en söndag morgon, jag vet precis vilka blickar jag får då. (Nog för att jag får dom ändå nästa gång vi ses men det känns ju lite bättre på eftermiddagen efter jobbet än när jag är nyvaken...)

Fan vad jag skriver skit nu.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0