I touched you once, I touched you twice..

Fröken C tog över jobbpasset ikväll så är ledig hela kvällen. Funderar lite på vad jag ska göra nu..

Känns som en bakisdag fast jag själv inte drack något igår. Slö och seg i hela kroppen.
Kanske får bli att dra till Gabbe och slöa, dra med ett par öl och sådär.
Fan nu när jag skrev det lät det ju riktigt lockande, jag som mår rätt skit idag. Helt orkeslös och skallen gör ont igen. Ska knapra lite tabletter tror jag. Kanske det är kaffe jag behöver..

Här hos päronen blir det kortspel, mamma kom just in i rummet och luktar parfym. Nu ska hon välja kläder för kvällen.
Det ska jag också göra, kanske den där snygga tröjan från Mera Mode, den som är lite för stor egentligen men jävligt snygg.
Eller mysiga koftan från Lindex, den är jävligt snygg den också.

Hoppas mina linnen från La Redoute kommer snart förresten. Linnen kan man aldrig få nog av! Iallafall inte jag.
Här är ett av de jag beställt.

Nu ids jag inte sitta vid den här jävla dumburken längre.
Jag ska ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0