Tröstshoppa

Förlåt, jag hade massor att skriva när jag påbörjade mitt förra inlägg men hann som inte bli klar.
Gabbe skulle komma och hämta mig och klart jag väljer bort bloggen då.
Däremot var det inte meningen att publicera skiten, tänkte bara spara som utkast. Men gjort är gjort, ingen idé att ta bort det nu.

Tänkte säga att jag har fått ännu en oväntad utgift den här månaden, Telia har skickat en räkning på över 800 jävla spänn, jag fattar inte varifrån jag ska få de pengarna, eller ens vad det är dom tycker jag borde betala för. Det är mitt uppdrag idag, ta reda på vadfan dom vill. För bredbandet ska jag inte börja betala för förrän efter påsk. Och själva datorn ska bara kosta 150kr i månaden.

Jag konstaterar åter igen att jag får vara nykter till sista Februari. Och det skiter sig nog stenhårt med klänningen.
Ska försöka jobba som en idiot. Inte en krona är undansatt på sparkontot och snart är pengarna slut.
Jag vet att jag tjatar om pengar, men det är verkligen det jag oroar mig mest över i hela världen. Att behöva vara beroende av någon annan. Jag skäms fortfarande när jag tänker på tiden i Gällivare. Och jag vill verkligen aldrig någonsin ha det så igen.
Så därför funderar jag på att söka nytt jobb nu. Det här håller inte längre. Jag vet bara inte var..

Skitsamma, nu har jag fått vädra ut oron lite.

Har beställt lite spännande nagelgrejer i förrgår, hoppas de (och mina linnen) kommer riktigt snart!
Nu ska jag bege mig ner på stan, ska hälsa på mamma på jobbet för att se om hon är sur på mig än.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Tjena tjejen :) Kolla in min sminkblogg! http://makeupartisten.blogg.se

Lägg gärna till mig på bloglovin.com så lägger jag till dig också.

2009-01-28 @ 22:14:25
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Elin

Du kan ju inte oroa dig över pengar och köpa nagellack samtidigt - vet du hur sjukt dyrt nagellack är? :D

2009-01-28 @ 23:48:12
Postat av: Nina

Huu... I know the feeling... :-S

2009-01-29 @ 11:40:14
Postat av: Vic

Elin: Men jag köpte billigt nagellack! Faktiskt.. Och de sakerna beställde och betalade jag för innan jag visste att det skulle skita sig med pengarna. Bajs.

2009-01-29 @ 16:47:41
URL: http://lucretia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0