Tangerine

Okej det här med att göra vad jag säger att jag ska är inte riktigt min grej.
Inte har jag börjat städa än, när jag stod i duschen kom jag på den fantastiska idén att jag ska färga håret.
Så nu sitter jag här med kladdet i och väntar på att få skölja ur det. Sen hinner jag inte städa för det är dags att äta mat. Frukosten och lunchen uteblev eftersom jag sov så länge (13:50) så det blir nåt stort och bra nu istället.
Och jag vet exakt vad: köttfärssås och pasta. Det finns nämligen köttfärssås i frysen. Visserligen mammas men den är rätt god den med.
Imorgon, då ska jag nog laga ragu.


Come on now and show a bit of faith
Come aside and I'll give you what you want
Take a look before you shut me out
Let us be the ones they’ll talk about

I want you so bad, I think I'll loose my mind
I want you so bad, I'm a horror face
You like me this way at least that's what I'm told
Touch me and I will explode

Yvonne - Them

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0