Sleepless Nights

Sömnlös igen. Jag förstår det inte. Förra natten sov jag otroligt oroligt i hela tre timmar. Jag borde ha sovit gott för jag var inte ensam. Men vaknade hela tiden och oroade mig för att försova mig.

Kl 03:55 vaknade jag för att förbli vaken. Räknade minuterna tills larmet skulle ringa 4:45. Fick skjuts hem. Var vaken resten av morgonen, slumrade till vid tv:n på förmiddagen, kanske i en halvtimme. Sen var det full fart.
Varit på stan och sådär, 16:30 började jag jobba.

Jag har varit vaken över ett dygn nu. Fortfarande ingen sömn. Kl 10 ska jag upp.
Hur fan har det blivit såhär? Nu är jag livrädd att försova mig. Jag ska jobba kl 11.

Legat och kollat på en film nyss, White Squall. Helt ok film. Lipade såklart i slutet.
Kanske det är PMS. Är så jävla lipig helt plötsligt. Minns inte när jag hade mens sist. Den kommer när den kommer som den brukar göra.


why won't you believe in me?
are my loving intentions in vain?
i'm counting my sleepless nights
and i'm begging for attention like a dog
why won't you believe in me
when i'm trying and i want it so bad

Kommentarer
Postat av: Tesse

Hmm.... Kanske det misstänks en bebis? :O

2009-01-13 @ 17:32:58
URL: http://nuvilljaghaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0