Nya tag

Även om jag sov lite för länge idag så känns det som att resten av dagen kommer bli riktigt bra.
Jag har gjort vad jag planerade; ringde syon på Komvux och fick ett besked att hon är tillbaka imorgon.
Så det blir att ringa imorgon igen. Måste lösa det här med skolan nu, det börjar bli panik.
Och det känns som att jag börjar bli motiverad till att ta tag i mitt liv igen.
Nu ska jag börja städa i mitt rum. Imorgon ska jag börja sy gardiner hit till rummet. Nämner jag det här måste jag ju verkligen göra det, det är ju pinsamt att erkänna imorgon att jag inte fick fingrarna ur röven.

Ikväll är det bio med Sebad, fan vad najs det är att gå på bio som en vanlig besökare! Förutom att jag får gå gratis då ;) Nästa helg är det Changeling som visas, någon som är intresserad av att gå med mig?


Should we spend each day like it's the last day of our lives
Yeah why not be a king for a day, I'll make you queen
and see how long it shines
Life ain't always what it seems
So grab it by the balls, and do your best before it leaves


Volbeat - Find that soul

Kommentarer
Postat av: Elin

JAG vill se den. Fan, hade jag varit i Kiruna så hade jag lätt varit på. Får väl gå här i Umeå istället ^^

2009-01-12 @ 19:30:16
Postat av: Tesse

Jag vill se, jag vill se!

2009-01-13 @ 17:36:13
URL: http://nuvilljaghaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0