No rest for the wicked

Och det fortsätter..
När jag lagt mig i sängen fortsatte jag fundera ändå.
Kom fram till att om jag somnar, kommer jag försova mig och hela min produktiva dag kommer gå åt helvete.
Istället fick jag för mig att gå ner till tvättstugan för att se om det var ledigt, och det var det! Så nu har jag bokat tvättid till 07:00,
Dags att börja sortera tvätt nu då. Tror jag skippar gardinerna idag och satsar på en storstädning av rummet istället.
Funderar på att möblera om också. Vet bara inte hur.
När rummet är städat ska jag ta en bild på hemskheten.
Övermöblerat såklart, men så går det när man ska klämma in sov-& vardagsrum i ett.
Fortfarande för lite förvaring. Och börjar få för mycket kläder. Kanske ska passa på att rensa ut lite gammalt nu när jag ändå ska börja rota runt.
Skönt att slänga äckliga luvtröjor b.la. Jag hatar luvtröjor. Duger bara som jobb- eller bakiskläder.

Det där ruset att känna mig smalare och snyggare har börjat släppa förresten, måste börja träna på riktigt igen. Helst igår.
Tjock jag är.. Några kilo mindre, så når jag delmålet: 55kg. Får se vad som händer efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0