Lycka

Jag älskar min mamma! Även om hon skrämmer mig ibland. Och vi bråkar rätt mycket.
Idag efter att jag städat, diskat, bäddat, pysslat och duschat stack jag ner på stan och hälsade på henne och pappa på jobbet. Jag sa att jag äter middag hemma idag och så planerade vi middagen tillsammans.
Innan vi gick på Ica sa hon "Ska vi gå och titta på den där fina klänningen en gång till?" och jag som tänkt på den i flera dagar sa såklart inte emot. Klänninghelvetet hängde såklart kvar.. Så sa hon "Ska vi köpa den?" och jag sa besviket "Jag har inga pengar.."
Vips tog hon den från ställningen och gick till kassan! MAMMA KÖPTE KLÄNNINGEN TILL MIG! <3 <3 <3 <3
Man kan köpa kärlek för pengar. Eller iallafall påminna någon om att man borde älska personen.
Lycka.

Nu ska jag ha en middagsdejt med mamma.
Vi har gjort biff och hasselbackspotatis.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0