Ingen mardröm denna gång

Nu har jag drömt något skumt igen. Dels så var jag tillsammans med Mikael igen, bara det var ju en mindre katastrof. Sedan när jag kom in i ett rum där han satt, hade han tagit på sig min nya skjorta som jag köpt på Lindex idag och min första tanke var "Åhnej nu kommer den ju lukta svett och äckel innan jag ens fått använda den! FAN också!"

Sen var som huset vi var i en blandning av en teater, fyr och hyreshus. Det var ett konstigt trapphus med stort takfönster, och trapphuset som var ett torn snurrade! Så man såg himlen snurra runt där uppe i fönstret.

Och sista drömsnutten jag minns är att jag satt vid datorn och läste syrrans blogg, i smyg. Hon visste inte om att jag brukar läsa den och varje gång jag hörde att hon var påväg in i rummet fick jag klicka ner fönstret i panik och datorn var superseg så det tog sååå lång tid innan rutan försvann från skärmen. Hur stressigt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0