Förbannade socker

Jag insåg det idag, jag har ju fan fallit i Cola-träsket igen!
Från och med idag är det totalstopp på Cola och godis under vardagar. Helvetes socker, att jag alltid ska trilla dit.
Får se om huvudvärken kommer tillbaka nu igen.
Pratat om min migränhuvudvärk med syrran och hon säger att det låter precis som hennes när hon fått i sig för lite socker. Såfort hon har ont i skallen och tar en bit choklad eller något annat godis så släpper värken.
Det är skrämmande vad socker gör med kroppen.

I höstas hade jag migränvärk kanske en gång i veckan, det var när jag tvärslutade med godis och läsk.
Därför blir det spännande nu igen.
Jag håller er uppdaterade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0