For reasons unknown

Sitter på jobbet och är hungrig. Försöker minnas när jag senast åt mat.
De senare dagarna har varit som i en dimma pga sömnbristen.
Jag vet att jag inte ätit något idag iallafall. Klev upp 10:30, duschade och stack till jobbet. Spolade film, visade film, städade salongen och gick hem vid 15. La mig för att kolla lite tv, hamnade i något tillstånd mellan sömn och vakenhet. Klev upp kl 18, gick till jobbet 18:30. Ingen tid för mat inte.

Gårdagen har jag inga minnen från alls. Vad gjorde jag igår? Jag vet att efter jobbet hälsade jag på Ida på UH, men resten av dagen är helt borta.
Så senaste måltiden jag minns är korv och makaroner i torsdags.
Helt jävla lysande. Och så undrar jag varför mitt humör är åt helvete. Imorgon ska jag bättra mig.

The Killers fortsätter i mitt huvud.

I said my heart, it don’t beat
it don’t beat the way it used to
and my eyes don’t recognize you no more.
And my lips, they don’t kiss
they don’t kiss the way they used to
and my eyes don’t recognize you no more.

For reasons unknown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0