Flerdagarsprojektet fortsätter

Bara för att jag trodde att jag skulle blogga en massa igår så blev det såklart inte så. Städandet tog slut efter ett kort konstaterande att om jag lämnar sängen belamrad med massor av saker betyder det att jag nog får sova borta inatt. Och så blev det såklart. Imorse när jag kom hem rensade jag sängen däremot. Dvs öste ner allt på golvet för att få sova några timmar till.
Vaknade med fruktansvärd huvudvärk kl 04:45. Nu har den släppt nästan helt. Jag vet varifrån den kommer iallafall. Från nacken. Jävla spänningshuvudvärk.

Gårdagen var jag på stan igen, med mor denna gång. Köpte en skrivbordslampa, snygg är den! Passar perfekt.
Och styrelsemötet missade jag inte heller.

Nu sitter jag och städar igen. Ja, sitter.
Tömmer hela skrivbordet på skit. Kom nyss på mig själv med att dammtorka tangentbordet!
Mellan tangenterna alltså. Jag slutade just med det.
Ibland funderar jag på om jag har någon bokstavskombination. Det här kan ju inte vara helt friskt.

Dags att fortsätta med lite vettigare städning.

Kommentarer
Postat av: Draken

Lägg inte allt på sängen då :P smarto :D



tjecka in min snygga blogg me nu :D

2009-01-23 @ 12:29:35
URL: http://syntdragon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0