Bra skit

Just nu hatar jag Ånge och/eller någon idiotisk filmsättare.
Min film för helgen har inte kommit. Twilight. Den som jag jättegärna ville se själv också.
Filmen är ute på sverigeturné, blivit skickat åt helt fel håll. Bettan har ringt runt hela eftermiddagen utan att få tag på den.
Förbannade idioter.
Det här betyder att jag måste dra av en massa jobbtimmar så jag kommer få mindre lön nästa månad. Precis som att jag inte redan har tillräckligt få timmar.

Just nu älskar jag ånge och/eller någon klantig filmsättare.
Min film för helgen har inte kommit. Twilight. Den som jag jättegärna ville se själv också.
Filmen är ute på sverigeturné, blivit skickat åt helt fel håll. Bettan har ringt runt hela eftermiddagen utan att få tag på den.
Det här betyder att jag är ledig ikväll och antagligen imorgonkväll också! Så ikväll blir det öl öl öl!
Första gången dethär händer för mig.
Ska jobba en timme, nu alldeles snart, mellan 18-19 för att ge pengarna tillbaka till de stackars 25 pers som köpt förköp.
Sen jäklar! God middag hemma och sen öppnar jag ett par kalla.

Jag ska njuta av hela jävla kvällen.
Allt har gått enligt min plan. Jag sa att mensen är över till helgen och det är den. Så ni kan ju gissa vad vi ska göra ikväll, inatt och direkt när vi vaknar. Ibland är livet allt bra trevligt.

Fick förresten en komplimang för mitt hår idag, av en på jobbet såklart. Idag när jag bara klev upp, drog handen genom det och stack ner på stan med Jessie för att käka frukost. Skönt att det ser ok ut fast jag inte gjort något. Hon frågade var jag klipper mig så nu kanske de får ännu en kund. Hårmagasinet är bra skit!

Kollade på den där jäkla klänningen igen. Jag kanske måste köpa den trots allt... Finns den kvar på måndag är det meningen!

Nu ska jag till jobbet, fan vad långt det här blev.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0