Blodet droppar, blodet droppar

Det här med mens är ett jävla elände alltså. Samma sak varje månad.
Vadfan har kvinnan gjort för ont för att förtjäna denna plåga?! Och hur fasen kan en människa överleva att blöda i såhär många dagar. Och funderingarna för att få slippa den här skiten har varit många.
Förutom det vanliga med p-stav, så har jag övervägt att försöka plantera in cancerceller så jag får ta bort hela skiten; äggledare, livmoder. Ingen mens!
Äckligt äckligt äckligt! Dessutom så missar jag ju fan en veckas sex. Det är nästan det värsta. Nå, iallafall om man nu skulle vara i ett förhållande. Nej, det där med sex under mensen existerar inte för mig. Äckligtäckligtäckligt.

Humöret har varit skit idag, bara för detta blodets skull. Och sömnbrist. Och sen, kom huvudvärken. Huvudvärken från helvetet. Den där värken som gör att jag vill svimma varje gång jag reser mig eller rör mig hastigt. Den där värken som inte vanliga värktabletter biter på, och migräntabletterna vågar jag inte ta eftersom det är nån varningstext om att astmatiker inte får ta dom. Jävla skit måste prata med läkaren om det ju, glömmer hela tiden.

Nu är det iallafall dags att sova.
Jag bara önskar att jag fick krypa ner i sängen med någon annan än mig själv.
Imorgon kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0