Oh, jag blev utmanad!

Jag har blivit utmanad av Andréa!

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du kommer att utmana.

1. Jag älskar utmaningar som den här, listor, tävlingar osv. som man kan pyssla med via bloggen/bilddagboken.

2. Fram till ett halvår sedan har jag varit manisk nagelbitare. Sen började jag måla naglarna och vips har jag inte bitit en enda gång! Så numera är jag besatt av nagellack istället. Hrm. Det är lite dyrare..

3. Jag är nördig. Jag älskar tv- & datorspel. Klassiker som Final Fantasy ger mig gåshud. Just nu spelar jag Perfect World, gratis onlinespel som bara slukar tid.

4. Jag står inte ut med folk som är självgoda på riktigt, som verkligen tror att de förtjänar bättre eller är bättre än alla andra. Då får jag spunk.

5. Jag tycker att det är himla roligt att laga mat sålänge någon äter och uppskattar den. Nästa sak jag ska testa laga är något med sötpotatis, jag är nyfiken på hur det smakar! Något tips?

6. När jag var liten blev jag hundbiten och en liten bit av öronsnibben saknas. Den som blev hundrädd var mamma, jag fortsatte älska hundar lika mycket ändå. Mamma har kommit över hundrädslan nu förresten.

7. Jag är bäst. Jag är allas drömkvinna. Den perfekta partnern. Du förtjänar mig antagligen inte.

8. Jag får alltid lite prestationsångest av listor, så rädd att alla bara ska sucka och utbrista att jag är världens tråkigaste människa.

Jag utmanar:
Therése, Ida, Sebad, Sofia, Cää, Teffe, Magnus och Draken

Kommentarer
Postat av: Bea

Sv: Härligt :)

- Jodå det är bara bra med mig me.

Haft en bra helg då?

Kram

2009-02-03 @ 00:56:10
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Din lista blev ju superbra! :) Massa intressanta grejer. Nr 6 var lite lustig :D

Oj vad coolt att va så varierande ögon. Om du har brunt längst in så tycker jag du ska försöka framhäva det bruna.. och brunt framhävs av t.ex. lila, blå eller gröna ögonskuggor. Eller brun-bronsigt. Jag tycker du ska prova lila i första hand :)

2009-02-03 @ 10:43:03
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Åh, grönt och lila är mina favoritfärger med :D Och jag har också bruna ögon, så som tur är passar jag bra i dom färgerna!

2009-02-03 @ 13:11:49
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0