Frivillig utmaning

Ja så tänkte jag göra den här utmaningen med att lägga upp en bild då, det är så många vars bloggar jag bevakar som gjort det så nu kan jag inte stå emot längre! Sjätte bilden från sjätte mappen.
Men jag ångrade mig direkt när jag såg vilken som var sjätte mappen.
Det skulle vara så lätt att ljuga lite, välja en annan mapp, ingen kommer ju ändå få reda på det! Inte en jäkel vet vilken som är min sjätte bildmapp på datorn.
Försökte fuska, välja femte mappen, med femte bilden. Men i femte mappen fanns det ännu en femte mapp och i den ännu en femte mapp. Och femte bilden var om möjligt ett ännu sämre val än sjätte bilden i sjätte mappen. Så här kommer den ändå:



Såklart var sjätte mappen Gabriels. Och sjätte bilden är från när vi var i Luleå. Sjukt rolig helg. Den absolut bästa helgen någonsin i stugan. Fan vad god min potatisgratäng blev. Eller var det kanske sällskapet som gjorde att maten smakade bättre än vanligt..? Eller kanske det faktum att vi hade varit ute på äventyr hela dagen.

De som vill kan ta sig an denna utmaning.
Jag tog den från Andréa & Sofia bl.a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0