Förbaskade bank

Hrm, minns ni att jag nämnde att jag beställt nagelsaker?
Ptja, de har fortfarande inte kommit. Nyss började jag skriva ett argt mail till företaget och säga att jag har betalat i förskott när fasen kommer mina saker?! Tänkte jag skulle ge detaljerad information om exakt när jag betalat.
Så jag loggade in på min internetbank och sökte efter summan. Den fanns inte...!
Jag är helt säker på att jag betalat. Mottagaren finns sparad i min mottagarlista. Men överföringen syns inte någonstans.
Vad är det som hänt?!

Vad arg jag blir när saker inte fungerar som det ska.
Nu har jag ju surat på företaget i onödan, tur att jag inte skickade mailet.
Nu tänker jag sura på banken istället för att de är idioter.

Bara för mig att avbeställa skiten nu, eftersom jag inte har råd att betala. Jag har 129kr på kontot och jag ska spendera hela nästa måndag på stan, i Sthlm.

Kommentarer
Postat av: sofia

ooooh,lycka till med dom slantarna i "lilla" stockholm.

2009-02-09 @ 21:59:12
URL: http://may19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0