Bantningsdjungeln

Alltså människor är ju himla intressanta. Jag har ändrat syn på det här med bloggar.
Det är ju som en studie av människor, mao så gör det inget att jag har så många att läsa! ;)

Jag tänker lite på det här med att gå ner i vikt. Hur oändligt många dieter och sätt det finns.
Hur orkar man? Eller ja, det är väl det man inte gör, man är lat.
För mig var det inget såntdär gigantiskt projekt som det verkar vara för andra. Jag slutade med godis, läsk och chips. Jag höll inte på med några "Jag unnar mig idag". Sånt funkar ju inte! Inga jävla belöningar. Jag suktade efter chips i två veckor men inte fan åt jag det för det.
Träna är ju fan det enda sättet!
Varför ska man göra det så svårt för sig och hålla på att räkna poäng eller vadfan man nu krånglar med..?
Det måste ju inte vara ett sånt himla projekt.

Tänk att jag gick ner 10kg fast jag åt helt normal mat.
I dagens samhälle måste ju det låta helt sinnessjukt.

Inga jävla dietshakes, ingen fasta. Bara normal mat.
Piece of cake!

Kommentarer
Postat av: Tesse

Piece of cace om man skulle ha råd å gå på gymmet å motivation till att gå ut och gå :( :( :(

2009-02-10 @ 09:24:54
URL: http://nuvilljaghaen.blogg.se/
Postat av: Sofia

så sant så sant. Det enda man egentligen behöver ha är lite disciplin och massa motivation då skulle det gå på ett kick. synd bara att den där motivation bara kommer och går som den vill.

2009-02-10 @ 12:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0