Rödljus

Imorgon är jag "ledig". Dvs: jag ska inte till jobbet men är fullbokad ändå.
Upp kl 06:50, kl 07:00 har jag tvättstuga!
Såfort jag är klar, borde vara runt 10-11, ska jag ringa mamma och kolla vart dom är. Troligtvis möta henne, syrran och systerdotter i stan för att umgås lite. Åka ut till nästa syster för att förhoppningsvis äta något.
Åka hem en sväng, eller beroende på hur sent det blir, direkt dra till bion.
Och efter bion möta Cris någonstans så att vi också ska hinna träffas.

Blir inte mycket sömn inatt, nej.. Som grädden på moset har jag sån förbannad mensvärk att jag vill dö.
Fast helst bara bli lite ompysslad. Kan ingen komma och massera mina fötter, servera mig en stor kopp te och ge mig en filt? Okej?

Fan nu tappade jag bort poängen med hela inlägget igen. Det skulle ju inte sluta med gnäll!
Vi skyller på PMS så får jag gottgöra er senare..

Rubriken är en låttitel som slumpades fram, den blev ju jävligt passande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0