Bonus. Boo-nus. Bonuss.

Hah, imorgon ska jag få se Zombieland iallafall!
Trodde att den skulle sluta gå nu när jag äntligen har några lediga kvällar, så upptäckte jag igår att den kommer till min biograf till helgen! Kan inte bli bättre.

Så det blir bio, och sen efteråt ska jag möta Cris som varit på Idolfinalen med jobbet. Jag vill också få göra såna saker med mitt jobb! Även om jag nu inte är ett dugg intresserad av Idol.

Mia och jag satt och diskuterade jobb igår. Ibland känns det ju lite surt att ha det jobb som vi har. Hon berättade om en kompis som jobbar inom hotell, och som fått en julbonus och en present av företaget bara för att de gått så mycket plus som de inte räknat med. Jag trodde sånt bara hände på film!

Kommentarer
Postat av: pelle

BRA FILMVAL, MATE! :D



jaså, du är sthlmare?

2009-12-10 @ 20:08:36
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0