Mumsiga äpplen

Äntligen, bara 6 veckor senare, så gick jag och hämtade ut mina linser.
1600spänn är inget jag kan slänga ut bara sådär längre.
Kanske man skulle börja plugga igen så man får studiebidrag också..

Sen tog jag med mor för att gå på Domus. Utförsäljningen är i full gång.
Mycket var slut men det förstod jag ju. Hittade ändå ett par ögonskuggor, överlack till naglarna och ett par skor!
Vi stod alldeles för länge och sniffade på parfymer så nu har jag ont i skallen..
Kan säga att även de hyllorna var urplockade. Så gick vidare ner till Kicks för att få sniffa på en speciell.
DKNY Be Delicious. Så om någon känner sig lite extra givmild, eller rik, så önskar jag mig den gröna!
Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0