Sound of Musicals

Jobbade idag, med Sound of Musicals.
Det slog mig att jag snart jobbat med det här i fyra år! Eller för att vara exakt så är det väl tre och ett halvt.
Ändå känner jag mig fortfarande som en nybörjare, och lär mig fortfarande nya saker.
Jag älskar teaterjobbet.

Föreställningen var otroligt mycket bättre än vad jag förväntade mig, och jag hade inte låga förväntningar!
Herre gud vilka röster de hade. Och ännubättre, vilken underbar cellist som fanns på scen!
Jag vet inte hur många gånger jag fick gåshud. Vissa gånger tappade jag bort sången helt, eller störde mig på den för att den överöstade cellon.
Hela mitt väsen bara skrek av längtan att själv få spela.
Men sen kom den där klumpen i magen igen.
Tänk om jag förstör magin med min prestationsångest? Tänk om jag blir så besviken när jag inte kan så att allt bara blir till ingenting? Jag vet inte om det är värt det.

Jag väntar nog ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0