Något äter upp min hjärna

Jag tycker om att hjälpa till hemma, har absolut inget emot det. Om jag bara kunde komma ihåg det!

För nån månad sen så var jag på toa, tänkte "Åh, nu satte jag ju i sista toarullen i hållaren, jag ska ta och fylla på den där pinnen!".
Lämnade toadörren öppen och ljuset tänt för att jag skulle komma in lätt med famnen full av toapapper.
Men av någon anledning var jag tvungen att gå in i mitt rum först, så jag gjorde den. Och sen gick jag till köket.
Efter ett tag, 10-15 min kanske, sa mamma "Men kan du inte stänga dörren till toan? Det ser så oaptitligt ut att se in på toan från matbordet". Javisstja! Jag skulle ju fylla på toapapper! Hrm..

Samma sak händer när jag tänkt diska något, dammsuga mattan i vardagsrummet eller ja, i princip allt!
Min kollega Fröken C skyller på hjärnmask. Men jag börjar seriöst oroa mig för tidig Alzheimer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0