Jag visste det!

Från och med nu ska jag fan alltid lita på min magkänsla.

Tidigare idag var jag såå nära att ringa och avboka min biljett hem, stanna en eller ett par dagar till hos Morgan.
Men jag gjorde det inte.
Och det här är priset man får betala när man inte är impulsiv och inte gör det som känns bäst.
Man sitter fast.
I Långsele.
Ett godståg har spårat ur framför oss, det står helt på tvären. Två vagnar helt utanför spåret.

Om vi har tur, kan tåget rulla vidare mellan 06:00-06:30. Men då ska bärgningen gå jäkligt bra.
Nu sitter jag och väntar på besked om vi kommer få åka buss istället.

Gissa om SJ kommer få punga ut pengar till mig?
Inte bara för biljetten utan för att jag missar jobb också!

Undra vad det skulle kosta att ta en taxi tillbaka till Sundsvall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0