I never had a lover

I don't feel like loving you no more

Det kommer en dag då det bara måste vara nog.
Idag känns det som en sån dag.
Men jag vet att om några dagar kommer bakslaget ändå.
Det går hit & dit. Fram & tillbaka. Upp & ner.

Jag gör så många dumma saker.
Kastar mig mellan händelser.
Bara för att förtränga. Låtsas som ingenting.
Leva livet.

Jag vet inte. På sitt sätt fungerar det väl.
Men det för ju alltid med sig konsekvenser.
Och risken för att såra någon annan finns alltid.
Fan vilket skit det här är.
Jävla liv.
Jävla puckon.
Jävla människor av det manliga könet.
Forutom Morgan.
Han är kan det där med multitasking, så han är nog kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0