Dancing and crying

You got me dancing and crying,
Rolling and flying,
Love don’t let me go.

Okej, det känns riktigt avigt att vakna bakis på en lördag.
Fattade först inte alls hur fasen lägenheten kunde vara tom redan kl 10, men sen klickade det.
Mor & far är ju på affären och jobbar! Det är ju löööördag!

Som vanligt blev det lite för mycket igår..
Mår som jag förtjänar. Och så jäkla kul var det inte heller.
Förutom de stunder då jag fick dansa.

Nu har jag varit ut två helger utan att en enda tjej kommenterat mitt hår!
Det brukar de alltid göra. Men inget sen jag bytte frisyr.
Däremot får jag komplimanger av killar, och det är väl det viktigaste antar jag.

Haha, det var förresten en som trodde att jag är 25 den här gången!
Jäklar vad min ålder pendlar, 18-25 år. Det är inte illa pinkat!

Det finns en låt som jag började tänka på imorse..

Do you think about me, darling,
When you make love to your wife?
The world won't understand
My affair with a married man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0