Coffin

Idag var syrran och jag till Kista (höhö, coffin, fattar ni?) för att shoppa. Målet var Kappahl för att köpa byxor till mannen i hushållet och kika efter en pipa till min far. Pipa fanns inte.

Sen råkade jag se en underbar butik, Vagabond! Suktade lite efter några par skor, pekade vilka jag hade och sen gick vi vidare. Hann inte långt så kom vi till Bianco! Där sket det sig totalt.
Jag köpte ett par skor. Men! Bara 200 spänn faktiskt! Jag som egentligen är pank, gah!
Klacken är svinskön, de här kommer jag kunna använda mycket!



Men visst är de snygga?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, jag har likadana fast svarta! skitsnygga, men jag som är ovan fick lite väl ont i fötterna efter en helkväll på dansgolvet. :P

2009-04-22 @ 16:01:06
URL: http://may19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0