Bad hair day?

Minns ni att jag nämnde att tjejer inte ger komplimanger för mitt hår på krogen längre?
Det var alltid minst en tjej som sa det, oftast i toakön.

Nu senast jag var ut kom en kille och satte sig bredvid mig, började fixa med mitt hår och jag frågade "Jaså sabbar du min frilla?", han log bara och sa "Nä, jag fixar den. Du har snygg frisyr" och sen reste han sig och gick!

Gången innan det var det en som sa "Jag gillar din hockeyfrilla". Äntligen någon som fattat vad det är för frisyr jag har!

Jag tänkte egentligen komma till att det här med hår är kul. Man kan göra så mycket med det!
Det värsta jag någonsin gjort med håret måste fan ha varit när jag klippte sådär kort på ena sidan och hade långt på andra.
Inte nog med det så stack jag till Kalmar och sommarjobbade då, vad jag skäms nu i efterhand! Måste nästan åka ner och visa att jag gjort nåt vettigare med håret nu. Fan vad pinsamt. Dessutom är jag inte lika tjock nu heller. (Därmed inte sagt att jag är smal, för det är jag inte)

Jag tänkte passa på att be lite till vädergudarna nu innan jag går och lägger mig.
Snälla snälla snälla låt det bli sol och varmt imorgon så vi kan åka till mormor och grilla!

Kommentarer
Postat av: Kusin P

Jag har ALLTID en bad hairday. Nu i veckan ska jag klippa och tona håret för första gången sen december. Ska bli underbart att fixa till sig nu till våren. Kanske jag vågar på mig en ny frisyr?!

Innan Ellen kom till världen - då man hade mer tid och mer pengar - gick jag till min frisör minst 1 gång i månaden.

2009-04-11 @ 07:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0