Drömmen: Hemmafru på heltid

Har gjort mig riktigt hemma här i lägenheten nu.
Vi har varit ner till Ikea och handlat skrivbord och bokhylla bland annat, och i veckan ska vi förbi en vän och köpa en större tv-bänk.

Dagarna går på, jag möblerar om, pysslar och fixar här i lägenheten.
Går på styrelsemöten, träffar vänner och fixar middag.
Det är ju så otroligt roligt att laga mat när det uppskattas! Gabriel får med sig en matlåda till jobbet lite då och då. Och idag fick han med sig muffins till den nya verkstaden.

Jag bara myser.
Men jag måste väl börja jobba igen antar jag. Iallafall lite deltid. Ibland.

Nu ska jag koka lite extra ris så karln får med sig matlåda imorgon. Kycklinggryta blev det till middag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0