Vi drömmer igen äntligen, vi drömmer igen du och jag

Jag funderar över sommaren, hösten, livet.
Vart kommer allt leda och vad ska jag göra?
Försöker ta det lugnt, inte ta förhastade beslut.
Men det känns lite sådär som att har jag väntat i tre år vill jag inte vänta längre än en dag på att få det jag önskat.
Samtidigt som det känns helt okej att vänta några månader till, eller ett halvår, eftersom när man väl börjat vänta kan man lika gärna vänta lite till och göra några strategiska drag inför framtiden.

Alla val gör mig lite förvirrad.

Men jag har iallafall börjat med körkortet. Det är ju ett steg åt rätt håll.
Körkort för att få lite mer frihet när jag inte är i Sthlm.

Kent har släppt nytt album och jag älskar det redan.


Tiden går så fort
varje dag är likadan
Man drömmer om att fly
att lyftas till ett högre plan
Och så flyttar man till storstan
kanske gifter man sig, skaffar barn
Och så flyttar man tillbaka
Plötsligt är man tillbaka

/.../

Så vi ger oss av
vi är nästan i synk vi går åt samma håll
Det är du och jag
låt ingenting annat få spela någon roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0