I don't know which me that I love

Jag har funderat under hela resan hem från jobbet.
Gjorde några försök att läsa istället men gång på gång la jag ner boken i knät och bara tänkte.

Tänkt på livet. Hur det är. Hur det har varit. Hur det kan tänkas bli.

På något sätt vill jag ha en förändring nu.
Snart bott i Stockholm i tre år och jag antar att det var bra gjort av mig.
Att ta mig hit. Att klara mig såhär bra.
Men nu behövs något annat också.
Kanske jag börjar bli klar med staden?
Eller vill jag bara gå lite vidare i jobbet?
Jag ser faktiskt fram emot digitaliseringen på bion för det innebär nya sätt att jobba på.

Kanske livet är rätt bra som det är.
Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0