Sometimes I feel like throwing my hands up in the air

Orange kommer alltid vara en av mina favoritfärger. Det känns tryggt att veta att ingen kan förstöra den för mig.
Det slog mig när jag hängde upp hemnycklarna idag. Har ett orange nyckelband.
Jag har inte tänkt på det egentligen, men kom på att det fick jag av Cris. Efter att han varit borta med jobbet.
Eller vad han nu hade gjort. Jag vet faktiskt inte vad som är sant längre av allt han sagt. Men det spelar ingen roll.
Tänkte lite på det, och bestämde mig för att behålla det. Inte för att det är något som jag fått av honom, men jag tänker inte kasta något användbart bara för att jag fått det av honom heller.
Han kan helt enkelt inte påverka något av mina beslut på något sätt för jag bryr mig inte direkt.
Lägger inte energi på någon sorts känslor alls för honom. Varken positiva eller negativa.
Förutom att jag skriver det här då. Men det är mest som en påminnelse.
Att idag insåg jag att han inte påverkar mitt liv, och jag har ingen aning om hur länge det har varit så.
Och jag kunde inte bry mig mindre.

Jag har köpt en ny väska idag.
Den är orange.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har köpt en grön väska! Ojojoj. Pepp med färg.



Och jag har sparat en t-shirtpresent som jag fick en av en person en gång. Bara för att den är fett snygg. Synd att wastea en så snygg tröja, tänkte jag..!?

2012-03-11 @ 00:24:52
URL: http://elinhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0