Good things are coming our way

Sådärja. Har haft värk i ena höften i flera veckor, det börjar nog närma sig över en månad nu.
Ju mer jag jobbar desto ondare gör det. Ibland har smärtan varit obeskrivlig och värktabletter har inte funkat.
Idag var jag till en naprapat som fyllde höften med nålar och sen kopplade på lite ström också.
Mysigt!
I princip alla muskler kring höften har krampat ihop och nu lyckades hon väl lossa lite på det.
Ska tillbaka om en vecka! Och kvittona hamnar hos chefen, jag gillar!

När höften är okej blir det hårdkörning på gymmet igen, så härligt!

Apropå veckor, så är det bara några veckor kvar till nästa tripp till Kiruna.
Jag hoppas det finns tillräckligt med snö kvar för skotertur och grillning av korv.

Och jo. Jag är peppad. Nästan hela tiden.
Är inte livet härligt?!

Kommentarer
Postat av: Elin

Får du det betalt? Nahajjs!

2012-03-15 @ 17:34:35
URL: http://elinhood.blogg.se/
Postat av: Vickan

Jepp, friskvårdsbidrag och sånt! Skönt som fan att veta att jag får tillbaka pengarna för det, eftersom det är jobbets fel att jag har ont från första början.

2012-03-19 @ 00:41:30
URL: http://lucretia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0