The beast won't go to sleep

Framtidsångesten Ragnar.
VADFANSKAJAGGÖRAMEDMITTLIV?!?!

Jag vet vad jag önskar att jag fick göra ett tag framåt, men det är inte ett beslut för mig att ta.
Det ligger i händerna på min chef.

Men egentligen är det framtiden längre fram än så som jag funderar över.
Om ett år. Om två år. Vad händer då? Vad gör jag då? Blir det som jag önskar?
Och ändå vet jag att det inte är någon idé för mig att grubbla.
Ingenting blir bättre av det.
Men jag kan inte stoppa mig själv inatt.

19 har påverkat mig igen. Och jag kan inte släppa det.

If you want a lover
I'll do anything you ask me to
And if you want another kind of love
I'll wear a mask for you
If you want a partner
Take my hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0