All the roads we have to walk are winding

Det känns väldigt verkligt nu, på måndag går jag på semester och jag ser verkligen fram emot det!
Jag ska tvinga mig att stänga av alla tankar på jobb under mina lediga veckor, och det behövs.
De senaste veckorna har jag haft konstant halsbränna, huvudvärk och fruktansvärda problem att sova.

Åka till norrland och festivala och träffa vänner och familj och åka till stugan är precis vad jag behöver!
Och Gabriel såklart. Men det vet ju alla redan.

Ikväll ska jag grilla med vänner och njuta av midsommaraftonen.
Jag ska fira på riktigt, för första gången sedan jag flyttade till Sthlm!
Men midsommar 2010 var fin.

Midsommar 2010, efter att vi sett solen gå upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0