To the soul's desires the body listens

Att bli någon man vill vara. Att träffa någon man vill göra stolt och vara mer och växa och ändå kunna slappna av och vara sig själv och trygg och vara någon bättre än sig själv och..
Han får mig att vilja göra saker jag blir stolt över.

De senaste åren har jag lärt mig att fysisk närvaro är fel.
Det är fel att luta huvudet mot axeln när man sitter bredvid varandra.
Det är fel att pussas på tunnelbanan.
Det är fel att lägga benen i någons knä.
Och att jag är fel som tycker om fysisk kontakt.

Men jag är inte fel.

För det är helt okej att luta huvudet mot axeln.
För det är helt okej att pussas på tunnelbanan.
För det är helt okej att lägga benen i någons knä.
Och lägger man benen i någons knä och man är utan strumpor, kanske man dessutom kan få en puss på foten.

Det har tagit lång tid att smälta allt det här, det är först nu som jag förstår vad som hänt.
Att inte vara fel.

Och spanien gjorde allt så mycket tydligare.
Jag vet vad jag vill och inte vill.

To the soul's desires the body listens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0