Be the lightning in me

Vi pratar om barn, om hus och om bilar. Om hur jag önskar mig en hund igen. Vi är fåniga och vi skrattar med varandra, åt varandra.
På lördag flyger jag upp till Luleå, vi ska spendera fyra dagar i stugan. Klippa gräs, åka på Noliamässan i Piteå och bara ha det bra.
Jag är obeskrivligt lycklig, och världens finaste människa älskar mig. Det känns som en dröm.

Igår ringde min läkare och berättade att de fick bort all cellförändring, och att jag inte hade cancer.
Det firades med att spela biljard på kvällen med tjejerna.
Kan stolt berätta att jag börjar lära mig! Lyckas få in några fina grejer, förutom att spränga. Det är jag fruktansvärt dålig på.

Jag längtar efter semester igen, vill åka bil genom sverige, upptäcka nya ställen.
Ängeln och jag, i en folkabuss. Det är min största dröm just nu.

I want to see you
As you are now
Every single day
That I am living

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0