You fit me better than my favourite sweater

Just nu känns Kiruna lika avlägset som Australien.
Men jag vet att det är tillfälligt.
Har jag väntat i flera år på honom så kan jag klara någon vecka till.

Ryckte in extra på jobbet igår, vilket resulterar i att jag jobbar åtta dagar på raken.
Tidsfördriv som jag får betalt för, tackar för det!

Tog en härlig promenad i solen idag också, nästan en timme!
Och är det fint väder imorgon tror jag att jag ska gå till Vällingby för när jag ska till optikern.
Mina nya glasögon får mig att se skitsmart och nördig ut, det är perfekt!

Jag förvånas lite av hur jag kan vara så positiv trots att saknaden river i hjärtat, men det är faktiskt skönt att sakna någon som man blir lycklig av.

I would wait a million years
Promise you'll remember that you're mine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0