I will never ever be the first to say it..

Veckan som gått har varit fantastisk på alla tänkbara sätt.

Visserligen var resan upp något plågsam då höften satte igång att värka, men från att jag satte min fot på marken i Kiruna tills att jag klev på planet mot Sthlm var allt underbart.

Jessica kom och hämtade mig från tåget så vi fick träffas några timmar, vi fikade på Safari och gjorde några ärenden på stan och snackade en massa som vanligt.

Sen stack jag till Skägget, slängde in väskan i bilen så började vi resan mot den omtalade byn.
I flera år har vi pratat om att jag ska följa med honom dit någon gång. Och nu blev det av!


Skägget in action!


De första dagarna var vi ensamma i huset, sen kom hela stora familjen och jag fick träffa alla som jag hört talas om så mycket. Det var riktigt kul!

Jag som aldrig varit sådär överförtjust i snö och skog och skoteråkande har typ blivit omvänd.
Eller okej, när jag var liten var det väldigt skönt att åka till stugan och så, men inte alls på samma sätt som det varit den här veckan!
Varje dag var det strålande sol, och vi var ute och grillade och hade det fint.

Nu är det plågsamt att vara så många mil ifrån den finaste människa som finns.
Att veta att han inte finns under samma tak, i samma område eller ens kommun.
Och just nu vet jag inte ens när vi ska kunna träffas nästa gång..

but still I,
yes you know I.. I.. I..

Kommentarer
Postat av: Elin

Han har verkligen skägg. Jag trodde det va mer.. ett namn! Alltså, ett smeknamn. Men nä!

2012-04-13 @ 18:51:28
URL: http://elinhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0